تعمیرات بی ام دبلیو

تعمیرات بی ام دبلیو

 

تعمیرات بی ام دبلیو

تعمیرات بی ام دبلیو

 

شما دارنده ی اتومبیل بی ام و یا هر خودروی لوکس دیگر همیشه به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی و مورد اعتماد بوده اید. در ذهن اغلب شما عزیزان یک تصور به اشتباه نقش بسته. این تصور اشتباه این است که شما فکر می کنید در همه ی شهرها به خصوص شهر بزرگ تهران تعداد زیادی تعمیرگاه بی ام و برای سرویس و تعمیر بی ام و وجود دارد. با توجه به زمان حال و دست و پنجه نرم کردن با تحریماتی که در آن قرار داریم قطعا هم ورود این دسته از خودرو ها و هم قطعات اورجینال کاری بسیار دشواری است.

 

 

کمپانی بی ام و همیشه به دنبال رضایت و آرامش خریداران خود بوده است. به همین دلیل زمانی که خودرویی با تکنولوژی جدید را روانه ی بازار کرده است، آموزش ها و دستگاه های جدیدی را برای تعمیر و سرویس آن در اختیار نمایندگی های مجاز شما قرار داده. کشور ما هم تقریبا از این امکانات به دور نیست.

برای این که بتوانید تعمیر BMW خود را انجام دهید نیاز به یک تعمیرگاه معتبر در این زمینه دارید تا بتوانید ایرادات خود را برطرف کنید. تعمیرگاه بی ام و مجتبی  دارای کادری مجرب و متخصص می باشد.

در تعمیرگاه بی ام و مجتبی  چه خدماتی ارائه می شود؟

عیب یابی کامل خودرو به کمک دستگاه دیاگ

تعمیر جلوبندی بی ام و

تعمیر گیربکس بی ام و

تعمیرات موتوری بی ام و

تعویض تسمه تایم بی ام و

تعویض روغن بی ام و

تعویض لاستیک بی ام و

تعویض لنت بی ام و

ساخت سوئیچ و ریموت بی ام و

 

تعمیرگاه تخصصی مجتبی یک کلینیک با تجربه در زمینه تعمیر قطعات سخت افزاری و همچنین عیب یابی، و رفع آن، با بهترین ابزار بروز دنیا آماده سرویس دهی به خودرو شما می‌باشد.

درباره ما

تعمیرگاه تخصصی مجتبی در زمینه خدمات و فروش قطعات وارداتی فعالیت می کند و با اطلاع رسانی تخصصی و دقیق در زمینه خدمات تخصصی خودرو های وارداتی توانسته است در این مدت به یکی از معتبرترین مراکز خدمات پس از فروش خودرو در کشور تبدیل شود.

 

تعمیرگاه تخصصی مجتبی

تعمیرگاه تخصصی مجتبی

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *